3 deklaracjeza darmo

Ze względu na bezpieczeństwo, Twoje dane są przechowywane na urządzeniu, na którym korzystasz z programu e-pity Płatnika. Nie są przechowywane przez firmę e-file i nie istnieje inna możliwość niż ich odtworzenie z ostatniego poprawnego archiwum danych jakie posiadasz. 

Program e-pity Płatnika  jest obecnie dostępny w wersji instalacyjnej dla systemów Windows, Mac OS X i  Linux. Szczegółowe dane wymagań technicznych znajdziesz w dziale  Pomocy

Program pozwala na importowanie danych z wcześniej wyeksportowanego pliku XML (format 'e-pityPlatnika.XML'), pliku CSV, formatu e-Deklaracji (zgodnego z XSD z crd.gov.pl) lub z własnoręcznie przygotowanego pliku XML w podanym formacie (dokumentacja techniczna). Oprócz tego możliwy jest automatyczny import danych z programów: Płatnik, e-Deklaracje, fillUp, Optima, IPS, wcześniejszych wersji aplikacji e-pity. Aby rozpocząć importowanie danych należy kliknąć w Narzędzia -> Importuj dane. W ten sposób nie musisz wpisywać ręcznie danych swoich pracowników lub kontrahentów do 'Aktówki'. Możliwe jest także wczytanie danych z wypełnionych deklaracji.

Jeżeli chciałbyś uzyskać pomoc i wsparcie w zakresie importu danych z systemów komputerowych, których obecnie używasz - napisz do nas: serwis@platnik.e-pity.pl

Więcej informacji na ten temat znajdziesz w dziale Pomocy.

Można zautomatyzować proces importu dzięki dodatkowej usłudze e-pity Płatnika API. Więcej informacji znajduje się na stronie api.platnik.e-pity.pl

Tak. Aby rozpocząć eksportowanie danych należy kliknąć w: Narzędzia -> Eksportuj dane. Należy zaznaczyć na liście formularze i elementy Aktówki, które chcemy eksportować.

Dodatkowo możemy eksportować do pliku XML lub CSV pojedynczą deklarację - wybierając format XML lub CSV przy zapisie formularza do pliku, wysyłaniu mailem.

Dzięki dodatkowej usłudze e-pity Płatnika API istnieje możliwość automatyzacji eksportu. Szczegółowe informacjie są dostępne na stronie api.platnik.e-pity.pl

Tak. Możesz tego dokonać samodzielnie korzystając z funkcji importu i eksportu danych. Jeżeli chciałbyś dokonać jednak wdrożenia polegającego na stałej replikacji danych e-pity Płatnika z Twoimi systemami informatycznymi, jesteśmy gotowi wykonać taką usługę. Więcej informacji.

Udostępniamy też dodatkową usługę jaką jest e-pity Płatnika API. Pozwala ona zoptymalizować zadania takie jak import, eksport czy zapis pliku do formatu pdf. Szczegółowe informacje znajdziesz na stronie api.platnik.e-pity.pl

Zalecamy dokonywanie wszelkich zgłoszeń poprzez specjalnie do tego celu przygotowany formularz: https://secure.e-pity.pl/epityPlatnika/zglos-sugestie?type=1, który możesz wywołać z wielu miejsc w samej aplikacji lub na stronach www. Zgłoszenia przy użyciu tego formularza są rejestrowane w naszej bazie i na bieżąco obsługiwane. Ma to bardzo praktyczny charakter, ponieważ system automatycznie przekazuje nam informacje na temat problemu z programem, wersji programu z jakiego korzystasz oraz na jakim systemie operacyjnym pracujesz. Wszystkie te dane przekazane razem ze zgłoszeniem, znacząco ułatwiają nam podjęcie szybkiej reakcji.

Program posiada automatyczny deinstalator,  który usuwa z komputera samą aplikację, pozostawia jednak pliki z danymi. Jest to zabezpieczenie na wypadek, gdyby ktoś odinstalował program przez przypadek. Jeżeli chcesz jednak usunąć wszystkie dane, możesz to zrobić usuwając cały katalog z danymi programu: Moje Dokumenty ->efile ->e-pityPłatnika.

Jeżeli problem nie dotyczy zagadnień merytorycznych i nie wymaga np. doradztwa podatkowego lub prawnego, nasz dział obsługi służy pomocą zarówno użytkownikom darmowej, jak i płatnej formy aplikacji. 

Jesteśmy do Twojej dyspozycji w dni robocze w godzinach od  08:00 do 16:00
tel.: 61 307 17 77, mail: serwis@platnik.e-pity.pl
numer telefonu awaryjnego od 16:00 do 18:00 – tel.: 883 784 626.

Dodatkowo zalecamy dokonywanie wszelkich zgłoszeń poprzez formularz https://secure.e-pity.pl/epityPlatnika/zglos-sugestie?type=1.

Jeśli podczas instalacji pojawia się komunikat „Ten program nie wspiera aktualnie uruchomionej na Twoim komputerze wersji Windows.” najprościej zainstalować wersję niepodpisaną programu:
http://download.e-pity.pl/down/setup_epityPlatnika_not_signed.exe
Jest to problem związany z nieobsługiwaniem przez Windows podpisów SHA2.

Tak, program e-pity Płatnika posiada API, dzięki któremu można m.in. eksportować i importować pliki. Interfejs, który udostępniamy posiada szereg darmowych funkcjonalności (np. wspomniane wcześniej operacje ekspotu oraz importu) a także funkcje dodatkowe (premium) np. wydruk formularzy do pdf. Więcej informacji o e-pity Płatnika API można znaleźć na stronie api.platnik.e-pity.pl