Jeśli na Mac’u nie działa baza programu e-pity Płatnika, to najprawdopodobniej jest wyłączony dostęp do plików oraz folderów dla danej aplikacji.

Wówczas podczas uruchomienia programu może pojawić się taki komunikat jak poniżej:

 

Zamknij program, kliknij w przycisk ‘Wyjdź’ a następnie kliknij w Jabłko -> Preferencje systemowe -> Ochrona i prywatność lub przyciśnij Cmd+Spacja, żeby otworzyć Spotlight i wyszukać słowo "prywatność".  

W kolejnym kroku zaznacz opcje - jak poniżej na obrazku dla naszej aplikacji e-pity Płatnika, dla menu Pliki i foldery.

 

Polityka Plików Cookies i Profilowanie:

W Serwisie Internetowym używamy technologii w celu świadczenia najwyższej jakości usług drogą elektroniczną. Administratorem Twoich danych jest e-file sp. z o.o. sp.k. z siedzibą w Poznaniu (60-461), ul. Jeziorańska 12. Klikając “Akceptuję” zgadzasz się na profilowanie, tj. przetwarzanie danych osobowych przez e-file, polegające na automatycznej analizie Twoich interakcji w Serwisie. Korzystamy z Plików Cookies - czytaj więcej.

Akceptuję