Jeśli posiadasz zakupiony kwalifikowany e-podpis i został on zarejestrowany na Twoim komputerze, wówczas program e-pity Płatnika automatycznie odczyta go i wyświetli w oknie wysyłania e-Deklaracji.

Program wyszukuje i sprawdza zarejestrowane e-podpisy w Panelu Sterowania -> Opcje internetowe -> zakładka Zawartość -> certyfikaty -> zakładka Osobiste. Jeśli w Osobistych certyfikatach jest wgrany i widoczny Twój e-podpis, to nie musisz się martwić.

Jeśli w programie wyświetli się komunikat, że nie masz zainstalowanego e-podpisu na komputerze, a posiadasz zakupiony e-podpis to oznacza, że musisz ten podpis zainstalować/zarejestrować na swoim komputerze, żeby był widoczny w zakładce Osobistych certyfikatów.

Szczegółową instrukcję jak to zrobić znajdziesz na stronie  ‘BRAK E-PODPISU’.

Opis jak wygląda wysyłka z e-podpisem znajduje się poniżej w dziale ‘Wysyłanie e-Deklaracji’

Polityka Plików Cookies i Profilowanie:

W Serwisie Internetowym używamy technologii w celu świadczenia najwyższej jakości usług drogą elektroniczną. Administratorem Twoich danych jest e-file sp. z o.o. sp.k. z siedzibą w Poznaniu (60-461), ul. Jeziorańska 12. Klikając “Akceptuję” zgadzasz się na profilowanie, tj. przetwarzanie danych osobowych przez e-file, polegające na automatycznej analizie Twoich interakcji w Serwisie. Korzystamy z Plików Cookies - czytaj więcej.

Akceptuję