Jeśli posiadasz zakupiony kwalifikowany e-podpis i został on zarejestrowany na Twoim komputerze, wtedy program e-pity Płatnika automatycznie odczyta go i wyświetli w oknie wysyłania e-Deklaracji.

Program wyszukuje i sprawdza zarejestrowane e-podpisy w Panelu Sterowania -> Opcje internetowe -> zakładka Zawartość -> certyfikaty -> zakładka Osobiste. Jeśli w Osobistych certyfikatach jest wgrany i widoczny Twój e-podpis, to nie musisz się martwić.

Jeśli w programie wyświetli się komunikat, że nie masz zainstalowanego e-podpisu na komputerze, a posiadasz zakupiony e-podpis to oznacza, że musisz ten podpis zainstalować/zarejestrować na swoim komputerze, żeby był widoczny w zakładce Osobistych certyfikatów.

Szczegółową instrukcję jak to zrobić znajdziesz na stronie  'BRAK E-PODPISU’'.

Opis jak wygląda wysyłka z e-podpisem znajduje się poniżej w dziale 'Wysyłanie e-Deklaracji'.